Koniecznie poznaj Najlepszego Tatę na Świecie.

Najlepszy Tata na Świecie to przezabawna seria zdjęć muśniętych photoshopem, w której występuje tata ze swoją dwuletnią córeczką. Bardzo zabawne choć mało prawdopodobne scenki z „życia wzięte” :). Właściwie niektóre zachowania taty przypominają mi te mojego męża, trzeba by tylko tą gazetę zamienić na laptopa 🙂 Podobają się Wam zdjęcia? Mnie bardzo.

Autorem zdjęć  jest Dave Engledow z Tahoma Park, USA, który pozuje ze swoją córeczką Alice Bee. Moje ulubione zdjęcie, jako że blog jest o płaczu, to poniższe gdzie zaczytany tata, ze słuchawkami na uszach nie słyszy płaczu małej Alice… i tu łzy małej chyba są prawdziwe, choć jak widać na dalszych zdjęciach, niezła z Alice jest modelka 🙂

płacz dziecka sen

Czy Alice się gotuje czy bierze kąpiel? 🙂

płacz niemowlaka

Kolejna scenka jakby z mojego domu 🙂

co je niemowlę

Teraz cała seria ciężko pracującej Alice, która właściwie wykonuje wszystkie prace domowe, to nie najlepszy tata na świecie tylko najlepsza córka na świecie.

zapłakane niemowlę

niewlak je śniadanie

sprzątanie po niemowlaku

Pilota do telewizora w toalecie jeszcze u nas nie było, ale w koszu na śmieci nie raz się znalazł.

niemowlę płacze kąpiel

Zobacz wszystkie zdjęcia http://www.kickstarter.com/projects/1447807309/worlds-best-father-2013-calendar

5 uwag do wpisu “Koniecznie poznaj Najlepszego Tatę na Świecie.

  1. Świetne zdjęcia 🙂 Właśnie oglądam pytanie na śniadanie i widzę Helenkę i ciebie. Ale fajnie. Helenka jest piękna, jakie ma długie włoski 🙂

Dodaj komentarz